Kissemiss =(

Fredag, skönt. Sista dagen på hotellet, sen lov, sen skolan igen.
Har lite grejer att göra idag. Först prao, Agneta hämtar mig
vid 7, om en halvtimme. Slutar 4, så ska handla lite grejer i stan,
sen möta pappa där runt kvart över 5 och troligtvis käka innan
matchen på Behrn. Kolla på matchen, ÖSK - Halmstad. Sen fort hem,
vidare till Fellingsbro. Avslutning med fotbollen.

Idag läste jag en hemsk sak i tidningen. En katt hade hittats misshandlad
i en soptunna. En liten kattunge. Runt halsen hade den ett rep
och en lapp där det stod att "den här jävla katten vill vi inte ha längre".
Vem gör något så sjukt? Jag menar... va? Hallå, det är hemskt.
Trött på katten? Släng fanskapet i soptunnan! Hur jävla stört låter inte det?
Hur kommer man på tanken, mot ett litet djur? Gud, jag blir så ledsen
på sånt här. Troligtvis var det väl inte ägaren, men det är ju lika vidrigt för det..!
Katten dog senare av skadorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0