Hejhejhallå

Kom hem från skolan för ett tag sen. Skulle plugga svenska, men
fastnade förstås vid datorn. Mamma kom hem nyss också, så
ska väl äta och så snart. Nehe, hon skulle ut med hundarna.

Nu är SO:n klar.
Klar som i klar.
Har lämnat in allt och tänker inte ägna en sekund till åt nationalism, imperialism,
kolonialism och orsakskedjan till första världskriget. Är ju ganska så najsssss.

Har matteprov imorgon, och svenskainlämning. Svenskan är jag inte
speciellt orolig över, den blir jag klar med ikväll. Och om inte annat
så har jag ju 80minuterslektion på förmiddagen, så jag hinner.

Matten däremot börjar jag tänka lite på, det är inte direkt min starka
sida. Och det är svårt också.. Men det löser sig antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0