Godnatt

Fixade precis klart Jonnas header, här är hennes blogg; jonnaskyttestrand.blogg.se!
Nu måste jag verkligen sova! Agneta hämtar mig ju fan 10 över 7 imorgon!
Oh, god. Fast jag måste äta nått först. Har inte ätit nått på typ över en timme.
Och just som jag tänkte skriva att min hals hade blivit bättre så drabbades jag världens jävla
hostattack. Vidskepelse, kallas det. Jag glömde säga peppar, peppar innan,
och ta i trä. Så dumt av mig. Jag är ett olycksdrabbat barn.

Här är en av de nya låtarna (2009) av Europe, ett band som jag har älskat hur länge som helst nu!

New love in town

Och en annan, från 1986, verkligen något av en favorit.
Carrie

Man hör verkligen skillnaden på
Joeys röst då och nu. Tycker förstås dom var bättre förr,
men New love in town är det verkligen inga fel på.
..Och nej, Europe har inte bara gjort ballader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0