Goddag

USCH vilken natt! Har vaknat typ 187 gånger pågrund av en
förjävlig värk i magen. Och frös gjorde jag. Som fan.
Nejusch, det gillar jag inte. Men gick upp och åt frukost tillslut.
Sen följde jag med mamma och handlade, helt ofixad, inget smink
eller nånting och en ful toffs bara, haha.

Hemma nu iallafall. Ska ägna dagen åt att spela piano & kolla
lite på en film. Myyyysigt!

Igår var ju jag och Becca hos madde och red. Gud va kul det var!
Så länge sen. Och det gick ju bra!
Delvis. He-he. Roligt iallafall!

Dagens låt: Don't stop me now - Queen


Hittade även en cover på samma låt av McFly. Faktiskt riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: madde

men erica, jag tror att du uteslöt en händelse? ;) <3

2009-10-03 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0