Freeeedag

Idag blev det Marieberg med mamma och Ellen.
Det är så kul att promenera omkring där nu när
det är ombyggt och så!

Handlade en jacka och ett par söta tofflor. Skulle
egentligen köpa skor, men det får bli en annan
dag.

Annars käkade vi på en kinesisk resturang,
kommer inte ihåg vad den hette, och fikade på nått
annat ställe. Kommer inte ihåg vad det hette heller.
Men jag kommer aldrig gå dit igen..!
Jag beställde en sån där gigantisk muffins
och en latte.
Vad jag fick var en jätteliten muffins, jag såg ju i "fönstret"
att dom andra va jättestora =( ..och en cappuccino!
Jag menar? Var hon tvungen att ta den minsta?
Och hörseln var det uppenbarligen något fel på. Jag ville
ju ha latte.
Dit ska jag inte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0