FOTBOLL <3

Idag ringde papi och frågade om jag ville träna med
93laget ikväll, och det ville jag ju!
Alla mina naglar gick ju av under tiden jag praoade,
så jag köpte lösnaglar, och det blev riktigt snyggt faktiskt,
men eftersom att det var målvaktsträning var det bara
att slita av dem och dra på sig handskarna.
Men det var värt det, för guuud va jag har saknat att spela
fotboll. Det var kul ikväll! Är hemma nu och har precis
duschat. Ska gå ner och hämta mitt godis som jag faktiskt
ansträngde mig för att köpa. Gick till tempo.
..och tillbaka!
Sen blir det att kolla på en film, somnar säkert, men jaaa..
Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt och städa mitt rum,
det behövs kan jag säga.

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0