En regnig dag.

Jaha. Det här börjar bli tråkigt. Jag är inte van vid att inte
ha någonting alls att göra.
Eller okej, jag har två prov och en uppsats att jobba lite
med, vilket jag också ska, men inte än..
Har precis bakat en såndär drömrulle, denblevgod.
Men nu är jag sysslolös, så jag slänger väl in en sån där lista,
läs om ni orkar!

Jag har insett att min senaste kyss: var en vanlig sådan..?
Jag lyssnar på: The Fray, at the moment.
Jag pratar: svenska, hoho.
Jag tycker om: mat.
Jag avskyr när folk: låtsas vara något dom inte är. Eller nått.
Mina närmaste vänner är: bäst.
Min första vän hette: Sofia I think!
Kärlek är: obeskrivligt.
När jag borstar tänderna: har jag precis tvättat bort sminket.
När jag lagar mat: så förväntar jag mig inte att någon tänker äta det.
Jag tänder på: heheheheheh
Det sexigaste yrket är: byggarbetare - den yngre generationen. Manliga massörer.
Det är charmigt när: killar anstränger sig, hehe.
Jag är rädd för: vatten, höjder?
Den värsta känslan är: stress och ångest.
Den bästa känslan är: äntligen-färdig-med-allt-känslan.
Jag är bäst på: allt.
Jag är sämst på: den va svår, hohoho.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en sengångare, vi har mycket gemensamt.
Om jag va en insekt skulle jag vara: jävligt deprimerad.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en slö kniv.
Jag kommer alltid att vara: lat.
Det finaste som finns är: 86åringar som har varit gifta typ 60 år.
I sommar: vartärsommaren?
Sist jag grät var: imorse, Ambergrejen.
Jag kan: vara sjukt elak.
Jag kan inte: bry mig mindre om finanskrisen.
När jag vill tänka går jag: under, jag har svårt för att tänka.
När jag bakar så bakar jag: utan större förhoppningar.
Min mobiltelefon är: grå, ful.
När jag vaknar på morgonen: så äter jag frukost.
Innan jag går och lägger mig:
så kollar jag om dörren är låst, haha.
Just nu tänker jag på att: käka drömrulle.
Bebisar är: ett annat uttryck för odjur.
Idag har jag: inte gjort mer än nödvändigt.
Ikväll ska jag: skriva uppsats, yaa.
I morgon kommer jag: vara sista dagen på Grand hotel i Örebro.
Jag vill verkligen: äta DRÖMRULLE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0