Dator (L)

Fick lite panik imorse, för min dator krasha som vanligt,
men när jag startade om den så stog det typ
"System has been shut down".
Jag bara såg hela min idrottsuppsats flyga iväg..!
Fast jag lagade den, höhö!

Har städat mitt rum idag faktiskt. Jag är duuuktig.
Käkade precis nudlar och snackade med Maja, vi ska
springa ikväll! Fan va jobbigt. Men det är skönt ändå.

Nu måste jag dammsuga. Hade lovat mamma det,
min påminnelse till mig själv fungerade inte. Mamma kom hem
och frågade om jag glömde dammsuga idag igen, men jag sa att klart jag inte
hade glömt det, och att dammsugaren står däruppe, och att jag skulle
dammsuga mitt rum först! Liiiiiite snabbtänkt ändå..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0