Praoooo

Jag hoppas att ingen har missat Sveriges match mot Danmark just nu?
Jag kollar iallafall! Meheh. Har städat rummet, spelat kort och ätit.
Nu ska jag bara ta det lugnt.
Agneta kom förbi en sväng idag och snackade massa med mamma & Peter.
Ska ju praoa på Grand, hennes jobb. Hon hade följande krav;

Bra skor! Absolut inga tygskor. - Ajdå. Jag som inte använder nånting annat!
Inget nagellack. - Jag klarar mig, men fan va fula mina naglar kommer va.
Kortklippta naglar. - Jag vet inte hur hon ser på kortklippta naglar.
Jag ser inte mina som speciellt långa, men man vet ju aldrig. Jag tänker
inte hugga av mina älsklingar.
Tillsist. Inget utsläppt hår, inte ens lite slingor som hänger ner. - Hur i helvete
ska jag klara det? BACKSLICK alltså. Tjoooooooho, för snyggt! Jag som bara har
toffs när jag spelar fotboll & sover.
Dessutom så hämtar hon mig 10 över 7 på måndag.
Jag undrar om jag kommer överleva detta.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Själv är man ju ledig måndag (H)

2009-10-11 @ 11:42:08
URL: http://toybox.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, vissa är ju lite tursammare än andra! :(

2009-10-11 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0