Dålig uppdatering

Vädret suger.
Efter praoen igår så handlade jag lite grejer i stan, sen
hämtade pappa mig och vi åkte till Rio tror jag det hette och
käkade med Nille och Lisa. GOTT, hoho.

Sen till matchen, fick sitta på fjärde våningen. Ni vet, längst upp
vid resturangen? Hahah. Yunus var där! Man blev nästan tårögd.
Stackars kille.
2-1 till ÖSK iallafall, tjoho!

Efteråt drog jag och pappa till Fellingsbro. Avslutning ju. Det var trevligt!

Bara en grej, igår gjorde jag Halmstads BK's fruktsallad på Grand hotel.
Dom bodde där under tiden dom va i Örebro! Råkade komma ut i
matsalen just när dom käkade frukost, hahah.
Senare under dagen fick jag träffa Marcus Astvald. Gud va pinsamt, kände
mig helt sjukt dum. Agneta hade inte berättat nått, men han åt
på Grand igår. Och så lurade hon ut mig i matsalen, med min fina smutsiga
kockrock och en ful toffs. Men det var kul, det är ju inte direkt varje dag? Hoho!

Kommentarer
Postat av: Friday

Sv: yes <3



Najsig design du har fixat föresten! Sketsnygg (Y)

2009-10-24 @ 17:08:37
URL: http://reflex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0