SOVA

Jag tror att jag börjar bli beroende av att sova. Det är helt sjukt, det enda jag längtar efter nuförtiden är att sova.
Jag kan dagdrömma om att sova. Beror det kanske på att jag är trött? Nej. Jag har själv konstaterat att det
beror på att man inte riktigt "är där" när man sover. Man sover bara. Sover igenom allt, det är skönt.
Det är som om man inte finns.
Däremot gillar jag inte att vakna. Och jag gillar inte känslan precis innan man somnar.
Vad detta kan bero på är ännu ett mysterium. Jag är så filosofisk.

Tränade ikväll, det gick åt helvete. Mamma tror att jag har något fel på ledbanden, därför att så fort jag trampar
snett eller liknande kan jag ha ont i flera månader, vilket inte är "normalt". Men det löser sig nog.
Det är skola imorgon igen. Skönt att jag gjorde matten redan i torsdags. Däremot hann jag inte med någon
idrottsuppsats eller engelskapluggande idag, det är verkligen inte bra.

Imorgon kommer jag troligtvis inte uppdatera alls. Är i skolan till halv 4 eller något, sen går jag direkt till
träningen. Kommer hem ganska så sent, och då måste jag verkligen ta tag i bland annat engelskan.
Det kommer bli en jobbig dag, jag som älskar att anstränga mig.

Nu ska jag duscha snabbt och krypa ner i sängen. Godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hEEEEEJJJJJJälälskling

2009-11-10 @ 10:03:03
Postat av: Anonym

vard gör du lovly ;)??

2009-11-10 @ 10:04:21
Postat av: Erica

Martin, det är vad du skriva på mickans blogg.

2009-11-10 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0