Panik

Nu så är det såhär:
Jag vet inte vad jag ska göra. Min säng är en yta för.. allt onödigt skit som går att hitta i mitt rum.
Förutom 8 kuddar och två täcken finns här bland annat kläder, kamera, en handduk, ett halsband och en
borrmaskin (!). Eller två faktiskt. Hm, vad jag kan tänkas använda dom till?
Inget, dom är trasiga.

Vad jag vill säga är att min säng egentligen är mitt rum. När jag kommer in i rummet slänger jag allt på sängen.
Golvet är ganska så täckt av kläder och sånt. Men jag har inte speciellt stort rum, så det är mest grejerna
i sängen man tänker på.

På tal mitt rum. Jag satte upp en gardinstång från den ena väggen till den andra idag, därför att jag har
sne-tak så det går inte att ha "höga möbler" där. Dessa möbler vill jag inte direkt ska synas.
Med "gardiner" kan man enkelt gömma saker som man inte vill ska synas u know! Tyvärr hittades inga gardiner idag.
Lakan is the shit.
Såååå, det tog mig några timmar att få upp helvetet, min syster tröttnade på att hjälpa mig. Nu är det färdigt.
Vilken dum idé. Jag menar, lakan? Hur tänkte jag nu? Funkar inte.
Jag tänker inte ens försöka beskriva detta misslyckande's utseende.

Förövrigt ser det ut att bli en fortsatt tråkig kväll. Mitt godis är slut också.
Fan.

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha ;D

2009-11-14 @ 22:10:12
URL: http://mmadelens.blogg.se/
Postat av: Erica

HÖHÖ

2009-11-14 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0