Onödig rubrik.

Alltså jag undrar verkligen varför jag ansträngde mig så pass och gick upp imorse. Att jag inte bara låg kvar
och sov! När jag kom till skolan var det kör i en timme. Sen tvingades man gå ner till idottshallen & plocka
skräp. Nejtack. Jag gillar inte att plocka skräp? Gick upp till skolan och gjorde absolut ingenting fram till
halv 12. Då käkade jag och Madde, och sen stack jag hem. Hemskt onödig dag. Skulle ha varit hemma.

Men nu är jag det. Jag hatar mina hundar som har ställt till med ett förödande tredje världskrig här hemma.
Nu är dom ute. Tack och lov. Jag ska verkligen klistra fast mig själv i den här stolen till klockan blir 20 i 5.
Idrottshelvetet ska bli klart. That's it. Nu ska jag göra kaffe! Jag vet att du också vill ha.

Kommentarer
Postat av: madde

det var god mat.



HAHAHAHAHHAHAH!

2009-11-12 @ 16:42:42
URL: http://mmadelens.blogg.se/
Postat av: Erica

Så jävla dåligt! xD

2009-11-13 @ 00:29:01
Postat av: madde

nej, jag tkr det var en bra kommentar! ;o

2009-11-13 @ 18:13:12
URL: http://mmadelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0