Oj

Jag märkte 2 konstiga saker med det förra inlägget:

1. "Det är verkligen skönt att inte ha några omprov eller försenade inlämningsuppgifter."
Det lät nog kanske som att jag alltid har det annars. Men riktigt så är det inte, höhö. Jag menade att
jag är klar med allt jag ska göra, är glad att jag har klarat alla prov hittills så jag slipper läsa på mer, och inte har något försenat.

2. Jag skrev "Nu är det mer att göra i skolan, det är som det ska vara." Menade inte att "det är mer att
göra i skolan", eller som att man säger att det har blivit mer jobb i skolan helt random..., och att det är bra.
Nej, jag menade att "det är mer att göra i skolan". Alltså inga prov att öva till eller arbeten som man
måste skriva hemma och sånt shit.

Ja, jag vet. Riktigt nödvändigt, men det kan ju vara någon som missuppfattar det hela, not goooood.

Pusshaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0