Långt inlägg, LÄS.

Vaknade runt 9 imorse och kollade mig i spegeln.
Mitt bruna hår var kvar och jag vaknade inte
upp ur en mardröm.
Käkade lite mackor och gick sen till tempo och köpte
blonderingsshit med mamma och hundarna.
Visst förstod tillochmed jag att det inte skulle bli blont,
utan typ, gult.
Och jodå, gult blev det. Orange/gult. Jag trodde
inte att det skulle bli så EXTREMT fult.
Nej, tanken var inte att bara bleka det en gång. Men skulle
inte hinna en gång till innan jag skulle iväg.

Eftermiddagen spenderades i idrottshallen. Spelade en match
med 93orna och två med mitt egna lag.
Det gick faktiskt ganska bra idag!
Har träning imorgon, men jag tror inte att det är så bra för
mig att träna. Min höft gör ont, har sjukt många onda blåmärken
och så trampade jag snett idag, så min fot är gigantisk.
Men kollar iallafall.

Trots mina skador så är jag glad. För när jag kom hem så blekte
jag håret igen, och det är varken gult eller orange.
.. Eller brunt.
Tack gud. Så skönt att vara blond igen. Jag hade inte klarat av att gå till skolan
imorgon med varken brunt eller gult hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0