Jag är trött

På allt. Skolan speciellt. Fast idag lagade jag libanesisk mat hela dagen, så det var väl okej.
Gott iallafall. Men jag gillar inte skolan.

Hungrig är jag, ska nog göra mackor och så snart. Fick sluta lite tidigare idag, så medan jag och
Madde väntade på hennes buss övade vi lite tyska i elevhallen. Jag är en sååå bra vän. Madde
tyckte bara att jag va lat. Det låg kanske lite sanning i det.

Just nu kollar jag på Funniest Pets and People. HAHA. Men jag måste ha fooood nu.

AAAAAAAAAAAAAW. ♥




Kommentarer
Postat av: madde

min lata snälla vän ;D <33

2009-11-18 @ 23:16:04
URL: http://mmadelens.blogg.se/
Postat av: Erica

SnällaSTE!

2009-11-19 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0