Idag;

Kulturvecka som sagt. Idag var det konsert i idrottshallen, Saint Deamon. Riktigt bra faktiskt!
Annars ganska tråkig dag. Mamma hämtade mig efter skolan och nu är jag hemma. Det är skönt.
Det känns så sjukt konstigt, har bara lite tyska att göra till på fredag. Annars har jag inget.
Lite grejjer i skolan bara. Hittar ju inte min hemkunskapmapp, där jag har lite saker som ska lämnas in.
Antingen måste jag hitta mappen, eller skriva om allting.

Jajaaaaaaa. Mamma håller på med pannkakor därnere, så ska nog käka snart! Jag lovar att pannkakor
är bland det godaste i världen, yeaaas.
Här är en låt som Saint Deamon spelade idag!

The brave never bleeds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0