HICKA

Åhhhhh, hela tiden! Jag är ett hickoffer. Vafan.

NU är jag inte glad. Kom hem från skolan och släppte ut hundarna
på baksidan. När jag kollade till dom efter ett tag så ser jag att dom står och käkar mjöl!
Ja, mjöl som i vetemjöl. Att fundera på varför i helvete en förpackning vetemjöl hamnat ute på
baksidan hann jag inte. Lyckades få undan 2 av odjuren. Amber är fortfarande kvar ute, hon är argsint
som fan, och jag tror att det börjar bli lite torrt för henne. Börjar få panik, tänk om hon dör? Av mjölöverdos.
Dom andra 2 fick jag skrubba munnen på för att få bort allt klet! Åh. Jag hatar hundar.

Skolan var helt okej. Är hemma nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Idrottsuppsatsen är ju inlämnad!
Funderar på om det är någon träning ikväll? För jag orkar inte! Ska nog käka något, typ göra kladdkaka eller
något, hähä. Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0