Åhh

Skolan börjar imorgon. Den där välbekanta ångesten
börjar verkligen komma igen. Känns inte så väldigt bra.

Den här veckan har jag otroligt mycket att göra..!
- Fysikprov på torsdag? Fredag? Har ingen koll, får ta reda på det.
- Salamileverans till ca 25 olika hus. Det kommer ta ett tag känner jag.
- 4 träningar, skippar dock en. Kanske två, om jag inte tränar imorgon.
- Skriva uppsats. Ska vara klar nästa vecka.
- Öva på engelskaprov till nästa vecka.
- Köpa skor?!


Usch, jag vill inte tänka flera dagar framåt. Det blir tillochmed veckor, månader.
Jag oroar mig redan för andra världskriget-uppsatsen till nästa termin!
Hur illa är inte det? Jag måste börja meditera eller nått. Ta det lugnt.
Ska bli buddhist.

Men nu ska jag sova några timmar innan det blir uppstigning klockan
sex imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0