Kylan kom lagom till december

Det känns verkligen. Skitkallt ute! Marken har blivit isig också, och givetivs lyckades jag inviga den genom
att halka. Jag hade verkligen glömt bort december. JULKALENDERN. Jag hade glömt bort den. =(

Nu till något annat. Jag fick sminka mig i skolan idag, hade glömt allt i skåpet, haha.. Det har varit en ganska
så jobbig dag. Liksom för huvudet.. Men är hemma nu, ska dricka kaffe och steka PAAAAANCAKES snart. ♥
Sedan ska jag faktiskt åka tillbaka till skolan och hjälpa Bea att vara ledare för "bamsegympan", ni vet,
såna där småbebisar, typ 0-2 år? Jag är livrädd för barn. Men jag tror att jag klarar av såna där pyttesmå.
Ska kanske börja "jobba" som ledare med Bea. Men jag vet inte än. Ska dit idag iallafall!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: jenny

julkalendern är det sämsta jag har säätt :ooo

2009-12-02 @ 10:33:31
URL: http://jennykanske.blogg.se/
Postat av: Erica, svar till Jenny

Men det är ju Supersnälla Silversara?! :O

2009-12-02 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0