Jobbig dag

Åkte ju till Linde imorse. Jag och Emil fick oss en rejäl springtur genom Frövi när busshelvetet åkte utan oss.
Men vi hann till en annan hållplats. Synd, om man tänker efter.

Kollade iallafall sp & hr idag. Inte så speciellt intressant. Jag vill gå Beteendevetenskap på sp, men det finns
ju ingenstans? Sitter och kollar i "programväljaren" för första gången, den ger mig ingenting.
Beteendevetenskap finns på Jensen. I Stockholm. Pengarna blir nog ett problem isåfall..

När jag kom hem från Linde var det bara att slänga ner grejjerna i väskan och åka till Fellingsbro och träna.
Jag var helt slut, så det var jobbigt. Nu har jag duschat och så, och läser som sagt lite om olika gymnasier.
Ska gå ner och äta nu, och kolla på teve. Jag kommer somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0