Disk

Igår plockade jag ner disk från mitt rum. Närmare 20 kaffeglas och säkert 10 tallrikar.
Och nej, dom har inte stått där i flera veckor, bara några dagar. Så.. Vad är då slutsatsen av detta?
Jag ser två möjliga alternativ:

√ Jag är lat, disken låg bra där den låg.
√ Eller så äter jag ofantligt mycket och dricker ruggiga mängder kaffe, jag hinner helt enkelt inte bära ner allt!


Båda låter jäkligt rimliga, skumt.
Ska spela match i Fellingsbro ikväll. Jag vill inte låta negativ eller så, men fan va jobbigt det känns. Jag gör
inget rätt nuförtiden! Jag hoppas verkligen att det bara är en svacka typ..? Men innan det ska jag, pappa &
Ellen käka på resturang, det blir säkert asgott! Vet inte vart än bara.
Blir kanske China Garden som vanligt? Haha!


Kommentarer
Postat av: jännnniiiie

du är skiit duktig eriiiiicus :)

2009-12-14 @ 11:27:19
URL: http://jennykanske.blogg.se/
Postat av: Erica

Njaaa.. men tack =')

2009-12-14 @ 16:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0